Saturday, March 1, 2014

მეასმე დღის რეფლექსია

ტრენინგის მესამე დღეს, საგნის სტანდარტები და ინდიკატორები მოვარგე საკუთარ პროექტს,აქედან გამოვედით მიზნებზე, რასაც მოსწავლეები მიაღწევენ კონკრეტული პროექტის გაკეთების შემდეგ.ასევე, ვისწავლე თუ როგორ უნდა დავწერო ზოგადი, შინააარსობრივი და თემატური კითხვები, გავეცანი მათ ნიმუშებს და შეფასებებს და ამის შედეგად, ვფიქრობ, რომ სათანადოდ შევარჩიე კითხვები ჩემი პროექტისთვის.

გავაკეთე ბუკლეტი


მიმართულების მიმცემი კითხვები

მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
ზოგადად, რატომ ვიკვლევთ ამა თუ იმ პრობლემ,ურ საკითხს?
თემატური კითხვები
რა უნდა გავაკეთოთ უარყოფითი რისკების თავიდან ასაცილებლად?
შინაარსობრივი კითხვები
რომელი ფიზიკური აქტივობა არის მისაღები თინეიკერებისთვის სკოლის ფარგლებში?

2 comments:

  1. ბუკლეტი საინტერესოდ გაქვთ შექმნილი და დიდი მოლოდინები მაქს რომ პროექტი ამავე თემაზე ძალიან საინტერსო გექნებათ. გისურვებ წარმატებებს! :*

    ReplyDelete
  2. გისურვებ წარმატებებს

    ReplyDelete